piątek, 12 października 2012

Wyzwanie cz. 3

ANONIMOWA UCZESTNICZKA KONGRESU: „Dla mnie największym wyzwaniem będzie przekazanie tego czego jestem świadkiem tu i teraz w swojej bibliotece. Nie jest łatwo współpracować wśród 30 kobiet – bibliotekarek, które rozumieją, że należy iść z postępem ale niekoniecznie w naszej placówce.  Mam nadzieję, że wybrane warsztaty dzisiaj i jutro ułatwią mi przekonywanie. Z takim nastawieniem tu przyjechałam, i chcę wyjechać


EWELINA: Wyzwaniem jest sama praca w bibliotece. To wielka sztuka robić COŚ z NICZEGO.  Z ciągłą, nieustająca pasją, pomimo przeciwności i niepowodzeń, dążyć dalej do wyznaczonego celu. Wyzwaniem jest praca z seniorami, bo trzeba dużo cierpliwości, spokoju i wytrwałości, aby efekt pracy był satysfakcjonujący dla obu stron. Wyzwaniem jest każdy nowy projekt, bo trzeba się zaangażować, zorganizować i zmobilizować, czasami nie tylko siebie, ale również swoich pracowników. Wyzwaniem jest utrzymanie dobrych stosunków z przełożonymi i podwładnymi, sztuka kompromisu, życzliwość i bezinteresowność.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz